09129548473
09129548473

کاکامو پروتئین بار آبیش

کاکامو پروتئین بار آبیش

کاکامو پروتئین بار آبیش یک انرژی بار یا پروتئین بار خام گیاهی است مواد اصلی این بمب‌های مغذی مجموعه‌ای از غلات و دانه‌های بسیار ارزشمند و بسیار نابه که همگی سرشار از بهترین امینو اسیدها هستن و مقدار قابل‌توجهی ویتامین کلسیم و آهن دارد. فیبر بالای موجود در این دانه‌ها خیلی زود احساس سیری را به بدن القا می‌کند و فوق‌العاده برای دستگاه گوارش مفید است. ویتامین‌ها و اسیدهای چرب ضروری در این دانه‌ها برای پوست و مو بی‌نظیر است. این دانه‌ها شامل جو دو سر پرک – کینوا – برنج قهوه‌ای – شاهدانه – تخم کتان – تخم آفتاب‌گردان – گردو و بادام و جوانه گندم هستند .

به طور مثال جوی دو سر یکی از کامل‌ترین غلات است و سرشار از پروتئین و فسفر آهن کلسیم و ویتامین های گروه آ و ب است. خیلی زود به انسان احساس سیری می‌دهد. از پرخوری جلوگیری می‌کند و به‌شدت برای پوست و مو و قلب و سیستم  ایمنی بدن مفید است

از دیگر خواص شگفت‌انگیز این محصول امگا ۳ بالای آن است و ماده‌ای که برای شیرین‌کردن این محصول به‌کاررفته است استویا است. استویا ماده‌ای گیاهی است در حالیه که شیرین است حاوی قند نیست و کالری بسیار پایینی دارد. چه چیزی بهتر از یک میان‌وعده بسیار سالم خوشمزه ولی بدون قند! لازمه بدونید این محصول پروتئین بار گیاهی و به‌صورت خام تهیه شده و تمام مواد مغذی در آن حفظ شده است.

کاکامو پروتئین بار آبیش همراه همیشگی ورزشکاران

کاکامو آبیش برای ورزشکاران خیلی مفید است

این محصول پر طرف‌دار یکی از سالم‌ترین اسنک بارهای رژیمی است که طیف زیادی از پروتئین‌های اساسی گیاهی را در بر دارد. به دلیل داشتن پروتئین زیاد این محصول تبدیل به اسنک باری محبوب بین ورزشکاران شده است. پروتئین بار کاکامو آبیش می‌تواند به ورزشکاران در عضله‌سازی کمک کند و فیبر و انرژی لازم برای ادامه تمرین‌های ورزشی را برایشان فراهم نماید. هم چنین این اسنک خوشمزه شامل اسیدهای چرب سالم و موردنیاز بدن است.

شاهدانه، جوی دوسر، کینوا و تخم کتان سرشار از پروتئین‌های متنوع گیاهی هستند که نقش مهمی در بهبود و بازسازی عضلات پس از تمرین ایفا می کنند.

انواع مغزهای به‌کاررفته در کاکامو پروتئین بار آبیش نیز علاوه بر داشتن پروتئین و اسیدهای چرب ضروری به آبرسانی پوست و سلامت نگه‌داشتن پوست و موی شما کمک فراوانی می‌کند.

بچه‌ها عاشقش می‌شوند

 

کاکامو با دارابودن سطح بالایی از فیبر و انرژی به کودکان و دانش‌آموزان کمک می‌کند تا انرژی لازم را به دست بیاورند. پروتئین‌ها و مواد معدنی باکیفیت و ارگانیک آن باعث می‌شود تا عملکرد مغز بهبود یابد و قدرت یادگیری بچه‌ها بالاتر برود.

شیرینی طبیعی و ارگانیک کاکامو پروتئین بار آبیش از استویا است. ترکیب آن با مغزها و دانه‌های مقوی دیگر طعم و عطری بهشتی به این اسنک بار می‌بخشد که هر کودکی با خوردن آن عاشقش خواهد شد.

این محصول جایگزینی سالم و مقوی برای خوراکی‌های کمتر مفید است. دانش‌آموزان با خوردن آن در زنگ‌های تفریح می‌توانند دوباره شارژ شوند و باانرژی بالاتری در کلاس بعدی حضور پیدا کنند. برای پیمودن مسیر موفقیت یک همراه خوب لازم است و کاکامو پروتئین بار آبیش پیشنهاد ما به شما است.

هم چنین وجود مواد مغذی مثل شاهدانه و جوانه گندم و کینوا سیستم ایمنی کودکان را در فصل های سرد سال تقویت می‌کند و جلوی ابتلای بچه ها به بسیاری از بیماری ها را خواهد گرفت.

این همه خواص فوق‌العاده موجود در کاکامو پروتئین بار آبیش او را به محصولی خاص تبدیل کرده است که رفیق ورزشکاران – گیاه‌خوران – خام گیاه‌خوران – جوان‌ها و پیرها و همه کسانی است که به فکر سلامتی شون هستند. بهترین خوراکی برای بچه‌های مدرسه‌ای آن هم در دنیایی که محصولات ناسالم و بدون ارزش غذایی قفسه سوپرمارکت‌ها را پرکرده است. با مصرف روزانه این محصول ۵۰ گرمی ۱۳۷کالری سالم و مفید جهت فعالیت‌های روزانه دریافت خواهید کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات دارای تخفیف

جدیدترین محصولات آبیش

نوشته های مشابه

سبد خرید