09129548473
09129548473

تغذیه مناسب با پروتئین بارها

خرید پروتئین بار های آبیش

تغذیه مناسب، تأثیر بسیار زیادی بر روی رشد عضلات و سلامت عمومی ما دارد. بسیاری از ما به دلیل نداشتن تغذیه مناسب، هر روز بیشتر به بدن خودمان ضرر می‌رسانیم، بدون اینکه متوجه این موضوع باشیم! پروتئین‌ها، کربوهیدرات‌ها، مواد معدنی، ویتامین‌ها و … از جمله مواد مغذی هستند که باید حتماً برای بدن ما تأمین شوند. عدم وجود هر یک از این مواد مغذی در بدن، باعث به‌هم‌خوردن تعادل بدن و ایجاد بیماری‌های مختلف خواهد شد.  خرید پروتئین بار و اسنک بارها، از جمله اقداماتی است که می‌توانید برای تأمین پروتئین موردنیازتان انجام دهید.

شرکت آبیش به‌عنوان یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده پروتئین بارها و اسنک بارهای باکیفیت است. مواد غذایی باکیفیت ارگانیک بدون قند و بدون نگهدارنده، در این شرکت به تولید می‌رسند و در نهایت با تنوع بالا به فروش می‌رسند.

اهمیت مصرف مکمل‌های تغذیه‌ای برای تمامی مردم؛ به‌ویژه گیاهخواران و ورزشکاران

مکمل‌های تغذیه‌ای، مکمل‌هایی هستند که می‌توانند در کنار رژیم غذایی مناسب برای تمامی بازه‌های سنی مورداستفاده قرار گیرند. این مکمل‌ها تنوع بسیار بالایی دارند و هر کدام به دلیل ترکیبات خاصی که دارند، برای مقاصد خاصی نیز مصرف می‌شوند.

ورزشکاران و گیاهخواران و افرادی که تغذیه مناسبی ندارند، باید از مکمل‌های تغذیه‌ای باکیفیت، برای تأمین ریز مغذی‌های موردنیاز خودشان استفاده کنند. بدن ما انسان‌ها به‌غیراز اینکه نیاز به ویتامین‌ها، مواد معدنی و ریز مغذی‌های مختلف دارد، به بالانس بودن تمامی این ترکیبات نیز حساس است.

کمبود یک ماده معدنی، ویتامین، پروتئین، اسیدآمینه و … بر روی کل بدن تأثیر بدی خواهد گذاشت. حتی ممکن است ریزمغذی‌هایی که در بدن به‌اندازه کافی وجود دارند، به علت کمبود یک ریزمغذی دیگر، کار خود را درست انجام ندهند.

کاکامو پلاس پروتئین بار بدون قند آبیش

کاکامو پلاس پروتئین بار بدون قند آبیش

 

پروتئین بار چیست؟

پروتئین بار یک مکمل تغذیه‌ای خوشمزه است که می‌تواند جایگزین میان‌وعده‌های ناسالم تمامی افراد شود. این محصولات از پروتئین گیاهی یا حیوانی تشکیل شده‌اند و دارای طعم بی‌نظیری هستند. این محصولات دارای درصد مشخصی پروتئین هستند و می‌توانند تا حد زیادی پروتئین موردنیاز بدن افراد را تأمین کنند.

کره بادام‌زمینی، خرما، نارگیل، پروتئین و … از جمله ترکیباتی هستند که در پروتئین بارها به کار می‌روند. طعم بی‌نظیر، در کنار خواص فوق‌العاده این محصولات، باعث محبوب‌شدن آن‌ها شده است.

تفاوت پروتئین و اسنک بار آبیش با دیگر مکمل‌های تغذیه‌ای

شرکت آبیش یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه تولید پروتئین بار شناخته می‌شود. این در حالی است که برخی از کسب‌وکارهای خانگی، اقدام به تولید اسنک بارها و یا مکمل‌های پروتئینی بی‌کیفیت می‌کنند. قند بالا، داشتن چربی زیاد، بی‌کیفیت بودن محصولات و گران‌بودن قیمت، از جمله معایب مکمل‌های پروتئینی و اسنک بارهای فروشگاه‌های غیرمعتبر هستند.

پروتئین بار و اسنک بار آبیش، یکی از خوش‌طعم‌ترین و مغذی‌ترین میان‌وعده‌هایی است که می‌توانید برای خودتان و یا فرزندتان تهیه کنید. این محصولات کاملاً طبیعی هستند و از پروتئین وی و یا پروتئین کینوا به تولید رسیده‌اند.

پروتئین وی و پروتئین کینوا، دارای اسیدهای آمینه بسیار متنوعی هستند. این اسیدهای آمینه باعث عضله‌سازی بیشتر می‌شوند و قوای جسمی را تقویت می‌کنند. ازاین‌رو، مصرف و خرید پروتئین بار آبیش، باعث بهبود سلامت عمومی و عضله‌سازی بیشتر خواهد شد.

از مزیت‌های دیگر پروتئین بار و اسنک بار آبیش می‌توان به بدون قند، رژیمی و بدون نگهدارنده بودن آن‌ها اشاره کرد؛ بنابراین، حتی افراد دیابتی و افراد دارای رژیم‌های لاغری می‌توانند از این محصولات برای تأمین پروتئین موردنیاز بدن خودشان استفاده کنند.

ارگانیک و طبیعی

خرید مواد غذایی ارگانیک و اهمیت استفاده از آن‌ها

در دنیایی که بسیاری از افراد برای فروش بیشتر و ارائه قیمت‌های پایین‌تر مواد غذایی، کیفیت آن‌ها را پایین می‌آورند، پیداکردن یک فروشگاه برای خرید مواد غذایی ارگانیک، واقعاً یک نعمت است! شرکت آبیش به‌عنوان یک تولیدکننده مواد غذایی ارگانیک، می‌تواند به‌تمامی افرادی که به دنبال مواد غذایی باکیفیت هستند، کمک کند.

مواد غذایی ارگانیک می‌توانند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شوند. از بدن در مقابل بیماری‌های مختلف مراقبت کنند و از بروز بیماری‌های مختلف نیز پیشگیری کنند. این مواد غذایی اگر به‌صورت غیرارگانیک باشند، قطعاً اثرات بسیار بدی بر روی بدن و ارگان‌های مختلف دارند.

بنابراین، لازم است که برای داشتن جسم سالم، اقدام به خرید مواد غذایی ارگانیک و مصرف آن‌ها کرد. همه بازه‌های سنی، به‌خصوص کودکان درحال‌رشد و بزرگسالان ورزشکار، نیاز زیادی به مصرف مواد غذایی ارگانیک دارند. از جمله محصولات ارگانیکی که در فروشگاه آبیش با قیمت مناسب و کیفیت فوق‌العاده، به فروش می‌رسند، شامل موارد زیر هستند.

  • انواع اسنک بار و پروتئین بار
  • انواع مکمل‌های دارای پروتئین
  • انواع سرکه میوه‌ها
  • انواع رب میوه‌ها
  • انواع شیره میوه‌ها
  • انواع کره مغزها

پروتئئین بارهای آبیش

خرید پروتئین بار رژیمی

برای خرید پروتئین بار رژیمی، ابتدا باید از نوع بار مورد نظر خود مطلع شوید. بارهای پروتئینی بسیار زیادی وجود دارند که هر کدام ممکن است دارای مقادیر و نوعی از پروتئین، کربوهیدرات و چربی باشند که بسته به نیاز شما باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

اگر قصد دارید ورزش کنید و به دنبال استفاده از پروتئین باری مناسب برای عضله‌سازی خود هستید، بهتر است پروتئین بارهایی را انتخاب کنید که دارای مقدار پروتئین بالا و کمترین مقدار چربی و کربوهیدرات هستند. استفاده از پروتئین بارهای گیاهی نیز شما را به هدف خود که مقدار پروتئین بالا و کمترین مقدار چربی و کربوهیدرات است می‌رساند. خرید پروتئین بار ۷۰% آبیش بهترین گزینه برای ورزشکاران عزیز است.

برای خرید پروتئین بار رژیمی می‌توانید به فروشگاه‌های ورزشی، سوپرمارکت‌ها و یا فروشگاه‌های آنلاین مراجعه کنید. فروشگاه آنلاین آبیش نیز عرضه کننده تمامی محصولات ارگانیک و رژیمی برای شماست که به سلامت خود اهمیت می دهید.

قبل از خرید پروتئین بار، با مطالعه دقیق صفحه هر محصول می‌توانید بررسی کنید که تاریخ انقضای محصول چه وقت است و هم چنین مقدار پروتئین، چربی و کربوهیدرات و کالری آن را بدانید.

 

چند نکته برای انتخاب بهترین پروتئین بار

در انتخاب بهترین پروتئین بار همه چیز به خود شما بستگی دارد. شما باید بدانید که در طول روز به چه مقدار پروتئین کربوهیدرات چربی و یا فیبر نیاز دارید و با چک‌کردن برچسب محصولات مناسب‌ترین پروتئین بار را برای خود انتخاب کنید. هنگام خرید پروتئین بار به نکات زیر توجه کنید:

مقدار پروتئین هر بار بهتر است بین ۲۰ تا ۳۰ گرم باشد. مقدار پروتئین بالاتر عضله‌سازی بیشتری به همراه دارد

کربوهیدرات و چربی موجود در بارهای پروتئینی هرچه کمتر باشد بهتر است. این موضوع کنترل وزن و کالری دریافتی را راحت‌تر می‌کند.

فیبر موجود در ابن محصولات گوارش و هضم غذا را آسان می‌کند؛ بنابراین مقدار زیاد آن دردسرساز نیست.

بهتر است پروتئین بار شما از ترکیب چندین نوع پروتئین تهیه شده باشد. پروتئین‌های مختلفی مانند وی، کازئین، سویا و… زمانی که در کنار هم مصرف شوند، راحت‌تر جذب بدن و عضلات خواهند شد.

سایر ویتامین‌ها و مواد معدنی هم باید به مقدار کافی در پروتئین‌ بار وجود داشته باشد تا به حفظ سلامت و تقویت سیستم ایمنی شما کمک کنند.

سعی کنید پروتئین باری را مصرف کنید که طبیعی و ارگانیک باشد. مواد نگه دارنده موجود در برخی بارها به سلامت افراد آسیب می‌زند و مواد صنعتی و غیرطبیعی برای سلامتی خطرناک‌اند و به‌خوبی مواد طبیعی نیز جذب بدن نمی‌شوند.

در انتها باید به تاریخ انقضای محصولات و اعتبار شرکت تولید کننده و فروشگاه آن توجه نمایید.

پروتئین بار را از کجا تهیه کنیم؟

در هنگام ورزش‌کردن با مشکل افت انرژی مواجه هستید؟ هر چقدر ورزش می‌کنید، شاهد بزرگ‌شدن عضلات خودتان نیستید؟ خسته و کسل هستید و نمی‌توانید به تمرین‌های ورزشی خودتان ادامه دهید؟ باید بگوییم که همه این مشکلات به دلیل تغذیه نامناسب و نخوردن پروتئین است.

پروتئین بارهای خوشمزه و بدون گلوتن، می‌توانند به شما برای عضله‌سازی بیشتر کمک کنند. اسنک بارهای انرژی‌بخش، نه‌تنها طعم بی‌نظیری دارند، بلکه می‌توانند به شما برای بهبود عملکرد ورزشی کمک کنند. همه مزیت‌های پروتئین بارهای خوشمزه آبیش را کنار بگذاریم، نمی‌توانیم از خواص و تنوع ترکیبات این محصولات بگذریم. اکثر این محصولات دارای ویتامین‌های مختلف، کلسیم، آهن و … هستند.

برای خرید پروتئین بار می‌توانید به فروشگاه‌های ورزشی، سوپرمارکت‌ها، داروخانه‌ها و یا فروشگاه‌های آنلاین مراجعه کنید. همچنین برخی شرکت‌های تولیدکننده پروتئین بار مثل شرکت آبیش، محصولات خود را به‌صورت مستقیم به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهند که می‌توانید از طریق وب‌سایت‌ اقدام به سفارش کنید.

هنگام خرید پروتئین بار، بهتر است از فروشگاه‌های قابل‌اعتماد خرید کنید و محصولاتی را انتخاب کنید که توسط سازمان‌ بهداشت و غذا و دارو تأیید شده باشند. همچنین می‌توانید نظرات و بازخوردهای مشتریان را در مورد محصولات مختلف مطالعه کنید تا بهترین پروتئین بار را برای خود انتخاب کنید.

جمع‌بندی نهایی

ما به سلامت مردم و هم‌وطنان خودمان اهمیت می‌دهیم. به همین خاطر، شروع به راه‌اندازی یک کسب‌وکار جهت تولید محصولات ارگانیک و باکیفیت کرده‌ایم. شرکت آبیش با هدف ارائه محصولات سالم و مغذی به مردم عزیز کشور ایران راه اندازی شده است.

شما می‌توانید برای خرید پروتئین بار و انواع محصولات ارگانیک و پروتئینی مانند اسنک بارها، کره بادام‌زمینی و … به فروشگاه آبیش مراجعه کنید.

محصولات پروتئین بار بدون قند آبیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات دارای تخفیف

جدیدترین محصولات آبیش

نوشته های مشابه

سبد خرید